MANEATER Review PC - Nieuwe sharkgame

May 25th, 2020

Maneater is een RPG open world spel waar je speelt als een haai. Ja, je leest het goed als een haai. Het spel is gebaseerd op Jaws Unleashed en is officieus de opvolger van dit spel. Trippwire heeft zijn best gemaakt om iets unieks te maken en je leest hier of het gelukt is.

Het verhaal Je speelt een baby haai die ziet hoe zijn moeder door de beruchte haaien killer gedood wordt. De haaiendoder wilt het niet alleen daarbij laten en maakt ook stalten om jou te vermoorden, maar wonder bij wonder weet je te ontsnappen door zijn arm af te bijten en vlucht het open water in. Hier begint je verhaal als baby haai, helemaal alleen, en moet je zien te redden in een wereld vol Apex Predators.

De gameplay Je begint als een baby haai en je moet jezelf steeds zien te evolueren in een sterkere haai om de strijd aan te kunnen gaan met de andere apex predators. Om te groeien dien je andere vissen op te eten. Hoe zeldzamer de vis hoe meer meer proteine je binnen krijgt. Dus het loont om flink te grinden en zoveel mogelijk voer naar binnen te krijgen. Want met proteine unlock je andere mogelijkheden. Het spel is immens groot en je kunt zo diep gaan in de oceaan als je maar wilt. Echter, de besturing laakt, en je zult echt aan moeten wennen hoe je moet manoeuvreren door de oceaan. De camera werkt soms ook niet mee waardoor je als je snelle bewegingen maakt de camera je niet kan volgen. maneater 2

De conclusie Maneater is een heel leuk spel wat je voor 40 euro kan kopen. Het bied voor ongeveer 8 uur plezier en dat is ruim voldoende. Als je wilt kun je een nieuwe game starten met je geevolueerde haai, en dan ben je de megaladon die je altijd had willen zijn. De humor is goed, en de boss fights bieden genoeg uitdaging. Derhalve krijgt het spel van ons een 8