New Pokemon Snap Review

April 29th, 2021

New Pokémon Snap is de perfecte game voor het hier en nu: een ontspannend, gezond avontuur waarin je achterover kunt leunen en wat tijd kunt doorbrengen met luieren met een camera in een prachtige wereld vol Pokémon. Het is een game waar fans al 20 jaar op wachten, en het voldoet in bijna alle opzichten aan de verwachtingen.

Om je pittige safari te beginnen, krijg je toegang tot een camera en de NEO-ONE, een pod op de rails waarmee je door verschillende Pokémon-habitats kunt glijden, beschermd tegen schade. Het is een eenvoudig concept, maar het wordt verheven door de prachtige landschappen en Pokémon-gevulde locaties waar je doorheen reist in het spel. Dit is verreweg een van de mooiste moderne Pokémon-spellen, en het is gevuld met glinsterende kleuren, levendige velden, koele blues en prachtige zonsondergangen.

Als je op zoek bent naar een spel om mee te ontspannen, dan is dit het. Je hoeft niet eens echt een Pokémon-fan te zijn om ervan te genieten. Het enige wat u hoeft te doen is achterover leunen, jezelf kalmeren en je triggervinger gereed maken.

De nieuwe Pokémon Snap zit boordevol diepte en er is genoeg te zien, te doen en te ontdekken terwijl je wilde, prachtige landschappen verkent. Je kunt gemakkelijk meer dan 50 uur in het spel doorbrengen, omdat er zoveel manieren zijn om Pokémon te vangen en je Photodex in te vullen. Er zijn ook veel meer locaties in deze game dan in de originele Pokémon Snap, dus maak je geen zorgen als je je zorgen maakt over de inhoud. Dit spel zal je een hele tijd bezig houden. pokemon 2

Voor elke Pokémon in het spel (en er zijn er veel), moet je vier verschillende foto's pakken op basis van een ⭐-beoordeling.

Foto's met één ster worden meestal gemaakt wanneer een Pokémon in een neutrale houding staat (dwz luieren, kalm zijn, glimlachen of staren), terwijl foto's met een hogere beoordeling Pokémon tonen die een beweging uitvoeren of een schattige houding aannemen (dansen, lachen, een vuur maken) ). De hoogste ⭐⭐⭐⭐-sterfoto's worden gemaakt wanneer een Pokémon deel uitmaakt van een uniek fenomeen of op een vreemde manier interactie heeft met een andere Pokémon (d.w.z. Octillery die zijn inktkanonnen op een gemene Seviper richt).

Zodra je foto op sterbasis is gecategoriseerd, wordt deze ook gerangschikt door professor Mirror, de Pokémon-professor van de Lental-regio. Hij zal het scoren op basis van een paar criteria, waaronder de pose, plaatsing, grootte van Pokémon en of ze al dan niet naar de camera kijken. Dit komt dan overeen met je gebiedsscore om te bepalen of je je locatie kunt verhogen om verschillende Pokémon en gedragingen te zien.

Je moet je fotografische vaardigheden perfectioneren als je een hoger niveau wilt bereiken, en dit vereist behoorlijk wat slijp- en niveauherhaling om de beste foto's te maken. Meestal kun je in elke fase nieuwe dingen vinden om te snappen, dus het is geen groot probleem - maar als je ooit vastloopt bij het proberen naar het volgende niveau te gaan, kan dat een frustratie zijn.

Je moet elke fase meerdere keren spelen om de perfecte foto's van elke Pokémon te maken en alle viersterrenslots in je Photodex in te vullen. Sommige momenten zijn alleen te vinden in levels met een hoger niveau, terwijl andere zich met een scherp oog aan spelers presenteren.

Dit systeem betekent dat je constant op zoek bent naar nieuwe en betere shots, en dat er een reden is om je favoriete fasen te doorlopen en opnieuw te spelen. Na de zesde keer vind je het misschien repetitief, maar die vroege pogingen blijven magisch.

Terwijl je elke fase speelt, ontgrendel je meer wereldkaartgebieden om te verkennen en nieuwe tools om je te helpen betere Pokémon-houdingen te ontdekken. Illumina Orbs spelen hierin een grote rol, net als de andere tools die je in de loop van het verhaal ontgrendelt. Naast fluffruit, dat naar Pokémon kan worden gegooid om openhartige foto's te maken, kun je ook Illumina Orbs op Pokémon gooien om ze te laten gloeien.

Sommige Pokémon vinden dit leuk en reageren dienovereenkomstig, terwijl anderen gewoon in de camera staren om je te bespotten. Ontdekken welke Pokémon op welke stimuli reageren, is een belangrijk onderdeel van New Pokémon Snap en verhoogt de gameplay echt. Het moedigt je aan om nieuwe tactieken uit te proberen en op boeiendere manieren met je omgeving om te gaan. pokemon 3 Na 15 uur met de game ben ik nog maar net klaar met het hoofdverhaal, maar dat betekent niet dat mijn reis voorbij is.

Zelfs nadat het verhaal is afgelopen, zijn er nieuwe Pokémon om te ontdekken, nieuwe landen om te verkennen en tal van geheimen om te vinden. De game zit absoluut boordevol inhoud, en als je een fan bent van de franchise, zul je het waarschijnlijk fantastisch vinden om elk hoekje en gaatje te ontdekken.

De wereld van New Pokémon Snap bruist van het leven en er is genoeg te zien, te doen en te ontdekken terwijl je je een weg baant door de prachtige, dichtbevolkte werelden.

Na 20 jaar wachten hebben Pokémon-fans eindelijk een vervolg dat de naam Pokémon Snap waardig is.