Destroy All Humans Remake Review

July 23rd, 2020

Crypto de kleine grappige moordlustige alien keert terug naar aarde om de mensheid uit te ruwen. In de jaren 2000 kwam Crypto al voor het eerst naar de aarde maar nu is hij terug!

Het verhaal Crypto zijn broer wordt naar aarde gestuurd maar is helaas door de mensheid gevangen genomen. Hij wordt in Amerika in een hele zware legerbasis vastgehouden, en het is aan Crypto om hem te bevrijden. Crypto doet dit natuurlijk maar al te graag want hij houdt ervan om de mensheid uit te ruwen. Hij keert naar de aarde en gelijk laat hij iedereen weten wat hij ervan om weer hier te zijn met zijn nodige humor. Hij is er om zijn broer te redden en gaat daarbij de hele wereld veroveren. Destroy 2

De gameplay Je speelt in de jaren 60 in de USA en je ziet bepaalde texas achtige gebieden. Het zijn hele grote open gebieden waar je van alles kunt doen. Zo kun je gedachtes lezen, er zitten hele grappige tussen, je kunt je alien probe gebruiken en mensen in hun kont schieten. Er is van alles te doen en je kunt ook meer en meer skills unlocken voor crypto. Zo kan Crypte zijn telepatische krachten steeds sterker worden, in het begin kan hij met moeite een mens optillen maar als je je krachten blijft versterken en skills unlocked kun je uiteindelijk ook vliegtuigen optillen. Het speelt echt heerlijk als je alle wapens unlocked hebt en ongenadigd hard iemand kunt optillen met je brein en hem kilometers ver ergens neer gooit. Het spel speelt verder vloeiend en er is genoeg te doen naast de leuke missies. destroy 1

De conclusie Destroy All Humans is een geweldig hilarisch spel. De cutscenes zijn hilarisch, Crypto heeft zijn humor in al die jaren niet verloren. De humor zit ook in kleine details verstopt bijvoorbeeld als je de gedachte van een blonde rondborstige leest, kom je niet meer bij van het lachen. Daarnaast zijn de wapens weer ouderwets leuk en dito voor de omgeving. Echter, het spel kan soms wel repetitief worden omdat je min of meer keer op keer dezelfde missie doet. Allergrootste nadeel is dat het spel te kort is. De story mode is maar 4 uur lang. Dit is wel erg kort en jammer want het verhaal is gewoon heel leuk om te volgen, het is alsof je een humoristische film aan het kijken bent. Het krijgt een 7,5 van ons.