July 31st, 2024

Zenless Zone Zero is prachtig om naar te kijken. HoYoverse's nieuwste actie-RPG gacha titel , na de Genshin Impact van , heeft veel gaan voor het , met een prachtig gedetailleerd wereld , karakters , en animaties . Onder Dat stijl er is zelfs wat inhoud , maar het spel misschien wel niet zijn bekwaam naar de beste HoYoverse's ander succesvol titels op de langere termijn. Slimme functies die verminder de gacha grind maken ZZZ misschien het meest spelervriendelijk titel in HoYoverse's groeien bibliotheek , maar het mist een goed haak Dat zal de speler terugkomen voor meer . In een tiental of zo uur Ik heb besteed met ZZZ krijgt het vorm als een belofte smeltkroes van handige functies en prachtig ontwerp dit Ik ben bezorgd zal niet vergaren de dezelfde enthousiaste schare fans als zijn broers of zussen . In Zenless Zone Zero neem je het op tegen de rol van een proxy, een persoon die agenten begeleidt ( de karakters jij bestuurt tijdens gevechten ) door gevaarlijke zakafmetingen genaamd Holten . Deze Holten hebben waardevolle hulpbronnen, dus de inwoners van New Eridu ( waar het spel is klaar), hebben altijd behoefte aan een goede proxy om hen te begeleiden in de hoop winst te maken . Aan het begin van ZZZ help je een drietal agenten te ontsnappen Holten En val in een konijnenhol vol intriges En mysterie Dat alleen krijgt dieper hoe meer jij toneelstuk . Onmiddellijk bij beginnend , Nieuw Eridu En zijn inwoners vallen visueel op , bedankt naar de spel ongelooflijk stedelijke punk- esthetiek dat combineert de futuristisch En nostalgisch . Het protagonistenduo Belle en Wijs (volgens de traditie van HoYoverse sinds Genshin Impact, je komt er wel kies naar speel als een vrouwelijke of mannelijke hoofdpersoon karakter ) zijn een andere Geweldig voorbeeld van ZZZ's prachtig ontwerp. Belle heeft een eenvoudige grijze en oranje alleen kleurenpalet contrasterend door de donkerblauw van haar stijlvolle korte haar. Zij is een modieus ensemble dragen geometrisch patroonvorming Dat plaatsvervangers tussen haar hoofdgerecht kleuren terwijl Ook met een walkman-achtig apparaat op haar heup. Het past zo zou wees meteen thuis in de meest modieuze wijken van New York City. Dat hoogwaardige ontwerp strekt zich uit naar de rest van de cast van de game , die stuk voor stuk stijlvol zijn En zou kunnen heel goed zijn je nieuwe favoriet karakter , dat is de ideaal voor een spel dat vraagt Jij naar betaal echt geld om de karakters jij wilt. Ik ben vooral dol op de verscheidenheid ZZZ aanbiedingen, die omvat niet-menselijke karakters , zoals een beer genaamd Ben Bigger , een primeur voor een HoYoverse- spel. Op dezelfde manier is New Eridu een stralende stad gevuld met liefde voor het verleden van de echte wereld . De centrale buurt Jij ontdekken terwijl niet actief op missies ( we komen er nog aan die ) is bezaaid met speciale winkels naar fysieke media ( wat een concept). Belle en Wise runt een videotheek die dat doet jij mag het wel beheren zij zijn niet doen hun minder dan legaal activiteiten begeleiden mensen door de Holten . ZZZ's kerngameplay -loop is gecentreerd rondom de Holten . Jij kan missies aanvaarden Dat versturen uw gezelschap van drie naar binnen de gevaarlijk kerkers naar gevecht En buit verkrijgen . Sommige missies voortgang het verhaal, sommige zijn nevenactiviteiten , en sommige zijn gevechtsgericht uitdagingen om jouw te testen vaardigheid . In tegenstelling tot de open wereld van Genshin Impact of de uitgebreidere ruimte reizende escapades van Honkai : Star Rail the de wereld van ZZZ voelt klein. Dat strekt zich uit naar missies , die je begint niet door een lange afstand afleggen naar een locatie , maar door lancering naar binnen hen vanuit een eenvoudig menu. Het doet me het meeste denken aan HoYoverse's Honkai Impact 3e , maar dat is het ook niet waar de overeenkomsten eindigen. ZZZ's geheel vechtsysteem voelt het meest als HI3. In ZZZ bestuur je één lid van je gezelschap tegelijk in realtime gevechten tegen hordes vijanden . Elk personage heeft een basis-, speciale en ultieme aanval, met de laatstgenoemd twee opladen als jij basisaanvallen uitvoeren . Dit alleen is eerlijk eenvoudig En waarschijnlijk zal vertrouwd aanvoelen naar iedereen die HI3 of Genshin Impact heeft gespeeld . De speciale saus van ZZZ is het echter sassistische aanvallen. Voor een vijandelijke aanvallen, een korte sprankeling signalen om van karakter te wisselen . Als getimed perfect , jij slimmigheidje de inkomende aanval en kan op zijn beurt grote schade aanrichten . Met dit systeem, vechten ontmoetingen krijgen een bepaalde stroom uitzonderlijk kan voelen Goed wanneer je rijgt hulpaanval na hulpaanval aan elkaar en laat los ultiemen En decimeren de vijand in een mum van tijd. HoYoverse voortdurend itereert van een titel naar de volgende, en ZZZ's de strijd is duidelijk de resultaat van sommigen geweldige iteratie op Genshin Impact, die naar dit De dag heeft een behoorlijk saaie gevechtslus . Gevechten schitteren nog helderder Bedankt naar enkele van de beste animaties Ik heb gezien HoYoverse op het scherm gezet . Wanneer vergeleken naar Genshin Impact, het is geweldig verbetering echter Het kan niet bereik de dezelfde hoogten als deze jaar HoYoverse concurrent , Wuthering Waves . WuWa nog steeds voelt veel meer betrokken dan ZZZ, zoals zelfs in de laatste ' meest uitdagende gevechten de gevechtslus kan karig richting het knopenmaischen zonder de behoefte voor veel gedachte . Natuurlijk , ZZZ's gevechtslus is bedoeld om in-game bronnen te verkrijgen door welke Jij kan ontgrendelen en upgrade nieuwe personages En wapens . Gelukkig , dat gacha grind is dat niet bijna net zo slecht als zoiets als Genshin Impact of Honkai : Star Rail. Alles voelt gemakkelijker toegankelijk naar de speler door de beperkt verzameling activiteiten . Jij kan waarschijnlijk krijg je favoriet karakter met veel minder werk dan Het andere zou aannemen HoYoverse- spellen gepland naar ZZZ's aanpak , die de ontwikkelaar is duidelijk proberen om de kwaliteit van leven te verbeteren naar zijn spellen ( en iets wat ik wanhopig vind hoopt maakt zijn weg terug naar Genshin Impact en HSR). Gecombineerd met de kleinere wereld En eenvoudig missieontwerp, ZZZ is het meest benaderbaar van HoYoverse En spelervriendelijk titel . Nog Het nog steeds niet gekregen zijn haken in mij. Ironisch genoeg denk ik de reden voor dat komt omdat ZZZ zandt misschien een te veel randen eraf HoYoverse formule . Terwijl gevechten zijn het meest indrukwekkend Hij heeft ooit in een HoYoverse gestaan titel , het voelt te gemakkelijk, wat maakt gameplay van moment tot moment onaantrekkelijk . De karakters En wereld zijn prachtig ontworpen , maar het verhaal zelf is niet erg tot nu toe verleidelijk . De verhalen van Genshin Impact en Honkai : Star Rail zorgt ervoor dat ik terugkom , maar zelfs met ZZZ is lager barrière naar binnen vind ik zijn verhaal naar gemakkelijk zijn stuiteren van. Naar wees eerlijk, de game zit in de eerste week en heeft nauwelijks gekregen begon op de verhalende voorkant, dus dingen Het kan beter , maar op dit moment is dat zo mij niet vastgrijpen. Meer dan wat dan ook , terwijl ZZZ spelen vind ik mezelf wensen zijn verbeterde functies kunnen zojuist in de worden gezet HoYoverse- spellen zou ik doen liever zijn spelen . Hoe veel ik ook van velen hou dingen in Zenless Zone Zero, dat kan ik niet nogal plaats het in de HoYoverse- portfolio. Naast Genshin Impact, Honkai : Star Rail, en Honkai Impact 3e, Zenless Zone Zero voelt alsof het de grootste hindernissen op zijn weg succes . Genshin is dat al een gevestigde hit met een enthousiaste fanbase bedankt naar een uitgestrekte open wereld op elkaar afgestemd door een even uitgestrekt verhaal. Honkai : Star Rail is geworden populair in zijn eigen direct na alleen wezen een jaar uitgebracht geleden op de kracht van zijn strakke turn- based gevecht En boeiend ruimte- opera-avontuur. Dan er is Honkai Impact 3e, welke ondanks de release in 2016, heeft het nog steeds trouwe fans. Dit alles strekt zich uit potentieel spelersbasis voor ZZZ nog dunner. Ik hoop dat het gevonden wordt zijn publiek , want er is veel om van te houden.